Annual On-Site Technical Support

 

 

 

1.    Παροχές:

 

 

·         Εγκατάσταση updates-upgrades On-Site/Remotely

 

·         Υποστήριξη του administrator On-site/Remotely

o   Δημιουργία και έκδοση βασικών αναφορών βάσει των απαιτήσεων του Οργανισμού.

o   Ρυθμίσεις/Παραμετροποιήσεις του λογισμικού βάσει των απαιτήσεων του Οργανισμού.

o   Προληπτικές συντηρήσεις - έλεγχος του λογισμικού για την πιστοποίηση της ορθής λειτουργίας του.

o   Έκτακτες επανορθωτικές ενέργειες  λόγω κακής/μη σωστής χρήσης ή λόγω εργασιών που μετέβαλαν την εγκατάσταση.

o   Συνεχή επιμόρφωση του administrator – μεταφορά τεχνογνωσίας, για την καλύτερη κατανόηση και εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του λογισμικού.

 

·         Επίλυση τεχνικών θεμάτων On-Site/Remotely

o   Προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση του Οργανισμού, σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος, με επέμβαση τεχνικού NBD.

 

·         Προληπτικός έλεγχος On-Site/Remotely

o    Το τεχνικό τμήμα διενεργεί μια φορά τον μήνα, σε προκαθορισμένη ημερομηνία, όλους τους απαραίτητους ελέγχους που ορίζονται από την κατασκευάστρια, διασφαλίζοντας την ασφάλεια, την αξιοπιστία και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του λογισμικού, καθώς επίσης και ότι άλλο ζητηθεί από τον πελάτη, σύμφωνα με τα προαναφερόμενα.

 

 

 

2.    Όροι και Προϋποθέσεις:

 

Η υπηρεσία «Annual On-Site Technical Support» είναι προαιρετική και ανεξάρτητη από την αγορά του λογισμικού. Είναι ετήσια και ξεκινά με την έκδοση του σχετικού τιμολογίου μετά από παραγγελία του πελάτη και ανανεώνεται αυτόματα με τη λήξη της, εκτός και αν προηγηθεί έγγραφη ειδοποίηση μη ανανέωσης από τον πελάτη 90 ημ. πριν τη λήξη της.

 

Η υπηρεσία «Annual On-Site Technical Support» παρέχεται με ανταπόκριση την επόμενη εργάσιμη (NBD), στις συνήθεις εργάσιμες ημέρες και ώρες και συγκεκριμένα Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00–17:00. Οι επίσημες αργίες αποκλείονται, εκτός εάν ζητηθεί από τον πελάτη, και κριθεί από την εταιρεία ότι είναι απαραίτητη η παρουσία τεχνικού πέρα από τις συνήθεις ώρες εργασίας.

 

Στην περίπτωση αυτή, μπορούν να εφαρμοστούν επιπλέον χρεώσεις.

 

Σημειώσεις:

1.     Όλες οι ανωτέρω υπηρεσίες αφορούν εγκαταστάσεις εντός ορίων πρωτευούσης. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα μετάβασης, διαμονής και διατροφής του τεχνικού βαρύνουν τον πελάτη.

2.     Η χρέωση των τεχνικών και λοιπών εργασιών που αναφέρονται παραπάνω υπολογίζεται ως ενιαία εργασία και είναι ανεξάρτητη από τις πραγματικές ώρες που απασχολείται ο τεχνικός.

 

3.     Για το κόστος της υπηρεσίας μπορείτε να απευθύνεστε στο Τμήμα Πωλήσεων.